حامـیان

ساخت لوسترهای خلاقانـه :

لوسترهای خلاقانـه از بطری های شیشـه ای

بطری های نوشیدنی قدیمـی یک گزینـه عالی به منظور لوسترهای خلاقانـه و زیبا هستند. ساخت لوستر با قفس پروژه ارائه شده درون اینجا بـه بطری های شیشـه ای درون رنگ های مناسب، ساخت لوستر با قفس یک ابزار برش شیشـه، یک دریل بعلاوه یک ابزار چاقو، و البته، سوکت های لامپ و سیم نیـاز دارد.

تصویر بالا، پروژه دیگری هست که بـه شما نشان مـی دهد چگونـه مـی توانید بطری های شیشـه ای نوشیدنی را به منظور ساختن یک لوستر شیک کـه برای آشپزخانـه عالی خواهد بود، بازیـافت کنید. ساخت لوستر با قفس به منظور این مثال، وسایل مورد نیـاز تقریباً همان وسایل مثال قبلی است.

تصویر بالا،  یک لوستر زیبای دیگر ارائه مـی دهد، کـه آن هم از بطری های نوشیدنی بازیـافتی درست شده است. این لوستر یک پایـه چوبی دایره ای دارد کـه از آن بطری هایی با شکل، اندازه و رنگ مختلف آویزان مـی شوند و یک ظاهر منحصر بفرد ایجاد مـی کنند. لوستر مـی تواند با تعداد لامپی کـه شما مد نظر دارید ساخته شود.

تصویر بالا، نمونـه ای دیگر از لوسترهای خلاقانـه و زیبا، ساخته شده از شیشـه های مربا، است. این یکی، ساده هست و از لوله های فلزی و لامپ های کوچک استفاده مـی کند. این لوستر، به منظور بالای مـیز نـهارخوری، دوست داشتنی بـه نظر خواهد رسید.

بطری های پلاستیکی همچنین مـی توانند به منظور یک هدف مشابه استفاده شوند. اما از آنجا کـه آنـها بـه ویژه درون فرم اورجینال خود، جذاب نیستند، شما حتما کمـی خلاق تر باشید. یک ایده جالب درون تصویر بالا، ارائه شده است. به منظور این پروژه شما بـه بطری های پلاستیکی، رنگ اسپری، دو حلقه فلزی، یک ابزار چاقو، و سیم نازک نیـاز دارید.

لوسترهای کاغذی

وسایل روزمره گاهی اوقات مـی توانند بـه روش های بسیـار خلاقانـه و مبتکرانـه ای استفاده شوند. به منظور مثال، کاغذ مـی تواند به منظور درست لوسترهای خلاقانـه با ظاهر فوق العاده استفاده شود. یک مثال عالی درون تصویر بالا، ارائه شده است. آن گل های کاغذی دوست داشتنی کـه شکل لوستر را زینت داده اند، از لاینرهای کاپ کیک درست شده اند.

این پروژه هم کـه در تصویر بالا ارائه شده، از کاغذ مومـی استفاده مـی کند. این یکی از آن چیزهایی هست که همـه ما درون خانـه داریم اما تنـها به منظور بسته بندی غذا استفاده مـی کنیم.

کاغذ دفترچه، عنصر اصلی به منظور پروژه نشان داده شده درون تصویر بالاست. اگر مـی خواهید یک لوستر مشابه درست کنید، بـه ۸ که تا ۱۰ ورق از کاغذ دفترچه، و همچنین دو پانچ با اندازه های مختلف، چسب حرارتی، سیم و یک پوشش لامپ نیـاز دارید.

در صورتی کـه بسته ای از تکه پارچه های رنگی را جایی پنـهان کرده اید، تصویر بالا را ببینید که تا دستورالعمل اینکه چگونـه مـی توانید آنـها را به منظور ساختن یک لوستر منحصر بفرد استفاده کنید را ببینید. با یک پوشش لامپ بعنوان پایـه شروع کنید و سپس مدال های پارچه های رنگی را بـه آن اضافه کنید. شما مـی توانید چندین رنگ مختلف یـا پوشش های مختلف با رنگ یکسان را با هم ترکیب کنید.

لوسترهای حبابی

گاهی اوقات هیچ نیـازی بـه پوشش حباب های لامپ نیست. درون واقع شما مـی توانید بگذارید آنـها نقطعه کانونی لوستر باشند و اینگونـه آنـها را برجسته کنید. یک مثال خوب به منظور این موضوع، لوستر زیبایی هست که درون تصویر بالا نشان داده شده است. این لوستر جذابیت کمتری دارد اما بـه راحتی مـی تواند با یک محیط مدرن تر انطباق پیدا کند.

لوستر آویزی حبابی کـه در تصویر بالا مـی بینید، درون نوع خود جالب و جذاب است. به منظور ساختن چیزی مشابه، شما بـه سیم، نوارهای چوبی، زنجیر، قلاب، مـیخ، کیت های لامپ، و براکت های L نیـاز دارید.

اگرچه ممکن هست این ایده واقعاً ساده بـه نظر برسد، اما ساخت آن، خیلی هم شفاف نیست. حباب های آویز تأثیر خوبی دارند کـه به دکور یک ظاهر سبک، درون تضاد با پایـه چوبی مـی دهند.

لوسترهای خلاقانـه ساخته شده از مواد غیر معمول

اگر لوستری مـی خواهید کـه یک طراحی صنعتی داشته باشد، بـه عبالا نگاهی بیندازید. این ایده بـه شما نشان مـی دهد چگونـه مـی توانید از لوله های فلزی و اتصالات به منظور درست لوستری کـه به نظر ساده مـی رسد، اما قابل توجه است، استفاده کنید. شما همچنین بـه سوکت و رنگ اسپری مشکی نیـاز خواهید داشت.

شما از حلقه های بشکه چه چیزی مـی توانید بسازید؟ خب، یک لوستر منحصر بفرد چطور است؟ این لوستر، ظاهر آنتیکی دارد کـه به دست آوردن آن سخت هست و آن را برجسته مـی کند.

پارچه گزینـه ایست کـه فکر بـه چیزی کـه نتوانید به منظور آن از پارچه استفاده کنید، سخت است. لوسترهای خلاقانـه از این قاعده مستثنی نیستند، زیرا آنـها هم مـی توانند به منظور داشتن ظاهر خاص، از پارچه استفاده کنند.

با استفاده از نخ، یک حلقه، بند لامپ، سیم و نوار دو طرفه، شما مـی توانید یک آباژور کوچک زیبا به منظور سقف خود بسازید. این شبیـه یک مـینی لوستر هست که مـی توانید آن را بـه روش های مختلف بـه دلخواه خود دربیـاورید.

هنگام ساختن یک لوستر، یک گزینـه ی غیر معمول به منظور استفاده، یک چرخ واگن خواهد بود. علاوه بر آن، شما همچنین بـه لامپ های رشته ای، زنجیر، سیم رابط و تعدادی قلاب نیـاز خواهید داشت.

لوستر رنگارنگ :

آیـا مـی خواهید لوستر شما اتاق نشیمنتان را دارای حسی شبیـه یک جنگل کند؟ یـا شاید فقط بخواهید کمـی زیبایی طبیعت را بـه خانـه خود بیـاورید. دلیل شما به منظور لذت بردن از این طرح هر چه باشد، درون صورت تمایل آن را بر طبق سلیقه خود، طراحی کنید.

وسایل مورد نیـاز به منظور ساخت لوستر تصویر بالا شامل: ساخت لوستر با قفس قفس های لامپ، حباب های لامپ رنگی درون شکل های مختلف، کابل و نوار برقی، است. نتیجه نـهایی یک لوستر سرزنده و رنگارنگ هست که بـه خوبی مـی تواند با انواع سلیقه ها و سبک ها وفق پیدا کند.

برای ساخت این لوستر، شما بـه توری سیمـی، سیم تزئینی نقره ای، شمع، حلقه گل با شاخه درخت مو، کریستال و زنجیر نیـاز دارید. چیزی کـه به دست خواهید آورد یک لوستر جالب هست که به منظور فضای باز مناسب است.

طراحی های دیگر شامل آیتم های بازیـافتی

در اینجا مـی توانید ببینید توپ های پینگ پونگ مـی توانند به منظور درست یک لوستر رنگارنگ با یک طراحی سرزنده و بامزه، تغییر کابری داده شوند. وسایل اصلی مورد نیـاز به منظور این پروژه، توپ های پینگ پونگ و رنگ اسپری درون رنگ های مناسب هستند. نتیجه، یک طراحی سرزنده هست که هر وقت بـه آن نگاه کنید، شما را شاد خواهد کرد.

این لوستر رنگارنگ با استفاده از تعداد زیـادی لوله های آزمایش شیشـه ای ساخته شده است. آنـها با استفاده از دو تخته چندلا سازمان یـافته اند و قابل جدا شدن هستند.

این بـه این معنی هست که مـی توانید لوستر را بـه روش های مختلف بـه دلخواه خود دربیـاورید، حتی به منظور پیدا یک حس تازگی، مـی توانید بـه آن گل اضافه کنید.

منبع : homedit




[لوسترهای خلاقانـه کـه شب شما را روشن خواهند ساخت! – خلاقیت ... ساخت لوستر با قفس]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 11:59:00 +0000